پیگیری بالا در انجام پروژه های مهندسی

پیگیری بالا در انجام پروژه های مهندسی
پیگیری بالا در انجام پروژه های مهندسی

 

پیگیری بالا در انجام پروژه های مهندسی
پیگیری بالا در انجام پروژه های مهندسی

در انجام موفقیت آمیز پروژه های فنی و مهندسی ، به خصوص در زمینه پروژه های رشته عمران و معماری ، به ویژگی ها و عناصر کاری متعددی نیاز است . یکی از این ویژگی ها که تاثیر بسیار بالایی در کار دارد ، پیگیری زیاد است . پیگیر بودن در انجام کارها و پروژه ها ، یکی از مسائلی است که باعث نتیجه بخش شدن پروژه ها می شود .

شرکت مهندسی سازه پردازان اطلس ، یکی از پیگیر ترین شرکت ها در انجام پروژه های عمران و معماری باشد . این اصل مهم ، به عنوان یکی از قوانین اصلی و حاکم بر این شرکت می باشد . مهندسین و پرسنل این شرکت ، با وجود تمامی سختی ها و مشکلاتی که در راه انجام تک تک پروژه ها وجود دارد ، هیچ گاه دست از تلاش بر نمی دارند و تسلیم می شوند .

مهندس بابک اسحاقیان که وظیفه مدیریت شرکت سازه پردازان را بر عهده دارد ، انجام هر یک از پروژه ها را به یک میدان و محوطه از موانع تشبیه می کند . در این میدان ، موانع سخت و دشواری از قبیل پیچیدگی های امور اداری ، مجوز ها ، قوانین ، امور طراحی ، چالش های نرم افزاری ، مسائل مالی و اقتصادی و ده ها چالش بزرگ و کوچک دیگر وجود دارند .

اما مهندس اسحاقیان و تیم مهندسین حرفه ای و خلاق ایشان در این شرکت ، کار را در مورد هر یک از پروژه ها تا به انتها به پیش می برند و آن را نصفه و نیمه رها نمی کنند . همین ویژگی باعث شده است تا در طول سالیان متمادی فعالیت این شرکت ، تمامی پروژه ها موفقیت آمیز باشند و به نتیجه برسند .

تلاش و کوشش مستمر نیز یکی از نشانه های پیگیر بودن است که در فعالیت های این شرکت به وضوح قابل مشاهده است . پیگیر بودن شرکت اطلس باعث می شود که وقتی یک مشتری یا کارفرما پروژه خود را به این شرکت می سپارد ، می تواند با خیالی آسوده و راحت به انجام امور شخصی و شغل اصلی خود برسد . چون دیگر هیچ نیازی نیست که مساله و نکته ای را یادآوری کند یا شخصا موضوعات را پیگیری کند . پیگیر بودن ، یکی از دلایل موفقیت ما است .

توسط مدیریت سایت

سرکار خانم مهندس ترانه راد مدیریت سایت شرکت